Zajęcia umuzykalniające dla Maluszków, powstały w oparciu o założenia teorii Edwina Eliasa Gordona, Rudolpha Labana oraz Carla Orffa.
Celem naszych spotkań jest przede wszystkim umuzykalnienie dzieci, poprzez ośpiewywanie różnych skal muzycznych, zapoznanie dzieci z metrum parzystym, nieparzystym, różnymi metrycznymi podziałami za pośrednictwem instrumentów oraz głosu ludzkiego, zapoznanie z całą paletą różnorodności, jakie oferuje muzyka.
Podczas zajęć Dzieci będą miały okazję pobawić się przy dźwięku skrzypiec, kalimby, pograć na różnych instrumentach perkusyjnych.
Dzieci będą poznawać język muzyki w sposób naturalny, tak jak poznaje się język ojczysty, poprzez immersję, tj ,,zanurzenie’’ w muzycznym języku.
Dodatkowo podczas naszych spotkań będziemy osłuchiwać się z melodią i słowami języka hiszpańskiego, bowiem ,,śpiewanki” czy ,,rytmiczanki” – rytmizowane krótkie wierszyki – będą wykonywane w tym właśnie języku.
Muzyczno- językowym zabawom prócz instrumentów towarzyszą pomoce w postaci kolorowych chust, szarf, piłeczek, pacynek, autorskich obrazków, które są nazywane i opisywane w języku hiszpańskim.
Zabawy mają pozytywny wpływ na rozwój psychofizyczny Maluszka, rozwijają poczucie rytmu, słuch wysokościowy, zdolności motoryczne Dziecka.
Każde spotkanie to muzyczne historie, które rozgrywają się w górach, lesie, na pustyni czy w amazońskiej dżungli, gdzie będą przenosić nas dźwięki i wyobraźnia.
Z wykształcenia skrzypaczka i altowiolistka. Podwójny dyplom magistra sztuki otrzymała na białostockim Wydziale Instrumentalno-Pedagogicznym Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie. W ramach stypendium Erasmus studiowała również na Universität für Musik und darstellende Kunst w Wiedniu, a także dwa lata Muzykologię na Uniwersytecie Warszawskim. Na co dzień łączy działalność artystyczną z działalnością pedagogiczną. Mówi biegle po angielsku i niemiecku. Ostatnio jej pasją jest nauka hiszpańskiego.
Od wielu lat prowadzi zajęcia umuzykalniające dla Dzieci w wieku od 0-6 lat, w swojej pracy czerpie z założeń m. in. Carla Orffa, Rudolfa Labana, teorii Edwina Eliasa Gordona. Program zajęć jest zawsze dostosowany do wieku i poziomu Małych Uczestników. Jej podopieczni poznają muzykę we wszelkich jej przejawach, są nie tylko jej odbiorcami, ale także współtwórcami.